Gråtit en skvätt...

...över min förbannade Iphone, som jag inte älskar. Varje gång jag kopplar den till datorn så ställer den om sig från säkerhetskopian vilket betyder att allt i telefonen försvinner. Så nu är den nollställd och alla mina kontakter och alla mina fina bilder typ 300 stycken är borta. Och då gråter jag.

Till något annat. Igår var jag och barnaskaran på simhallen och jag minns inte när jag njöt så mycket senast över att vara i en simhall. Anledningen till att det var så underbart var 1. Att det var vi och en familj till i hela simhallen = lung och ro. 2. Barnen sköter sig själva så mamma kan simma lite då och då. 3. De har byggt en aroma bastu som var jättespännande, den luktade halstabletter och när man satt i den så blev man iskall i ansiktet och om läpparna och när man kom ut tyckte man till och med att bubbelpoolen var kall. Jag får inte ihop det i mitt huvud riktigt? Men det var häftigt.

Julian simmade 25 meter och han dyk på det djupa vilket jag som mamma tyckte var lite läskigt men det gjorde mig väldigt stolt! Efteråt köpte vi varma chips och läsk och satt och softade i cafeterian. Ja, det var verkligen kvalitetstid med barnen. Blir nog en tur dit nästa tisdag med och så hoppas jag att folk fortfarande tror att simhallen är stängd så de inte kommer. Jag vill gärna vara där själv igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0