House hjärta Cuddy

Äntligen blev det lite kärlek för doktor House. Det är den enda serie jag följer på tv just nu och det är väl därför jag vill skriva om den.
Innan har jag haft perioder då jag haft många tv-kvällar i veckan och första åren jag och min man träffades kollade vi på ca 5-10 filmer i veckan. Nu är det max en film i månaden.
Fast jag skulle vilja se på film oftare men det finns ingen tid till det. Kl. 21 när ungarna har kommit i bädd har jag oftast ingen ork för något. Men jag har ett stort intresse för film och känner att jag får panik över allt bra jag missar!
Men för tillfället läser jag en bok. Det är Borta bäst med Sara Kadefors. Har kommit till halva nu och jag kan rekomendera den hittills. Den handlar om en kvinna som bor i sin bil och duschar på simhallen och sover i sängavdelningen på Ikea bla. Fast hon tycker inte att hon har några problem. Hon upprätthåller en mycket fin fasad och anser att hon har status. Hon har nog inte riktigt kommit till insikt ännu. Spännande.

Nu ska jag jobba och kaffet är uppdrucket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0