Helgen

Har haft en underbar helg med min familj. I fredags badade vi på Ivö, kanske årets sista bad, vem vet, men vi hade iallafall 24 grader varmt så det var skönt! Sen grillade vi och satt och tittade på alla som packade hem sina husvagnar. För mig känns det otroligt skönt att ha vår vagn kvar i två månader till då hösten på Ivö också är underbar! Jag har verkligen hittat mitt eget lilla paradis på den ön :)

Helgen har också varit tung och ledsam då en vän till mig har det svårt. Hon genomgår det mest fruktansvärda en människa kan uppleva, hennes barn är sjukt och kommer förmodligen inte överleva. Det går inte att tänka på något annat för mig just nu och i vissa situationer när jag kramar mina egna så dyker hon och hennes fina pojke upp och jag blir helt fylld av sorg. Hur kan man stötta henne i det som händer just nu?
Älskade barn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0