Första dagen på jobbet.

Idag ska jag åter börja jobba efter lite ledighet.
Det känns lite pirrigt men samtidigt skönt att komma tillbaka. Känns som att man missar så mycket när man är därifrån. Fick reda på att jag ska gå ut hårt idag genom att medverka på ett möte... Hoppas det går bra.

Tränade med Kiwi igår. Hon är så rolig min häst, frustar och blir själv rädd för ljudet. Men hon var verkligen duktig igår, nu har vi börjat hoppa i galopp igen och det funkar bra. Även jag börjar få tillbaka mitt självförtroende igen. Kommer bli en spännande höst och jag hoppas på att kunna starta en 90 innan året är slut :)

Knattarna har haft en lugn helg med mycket lek och bus med grannarna. Jag är väldigt förtjust i våra grannars tvillingar måste jag erkänna. När vi åt i lördags säger den ena efter att ha smakat på maten: Åh, jag känner igen smaken, det är något som växer på träd?
Svaret var äpple. Sån skön kommentar.

 Kusiner!
 Tågmuseum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0